Home esdeveniments Tipuaixí + Zombi Pujol a l’Atzavara

Tipuaixí + Zombi Pujol a l’Atzavara

Dues de les bandes de punk rock més veteranes i reconegudes de l’underground català s’uneixen a l’Atzavara per a celebrar una nit imprevisible!

Tipuaixí és un grup de rock que es va formar a Salt (Gironès) el 1994.
La idea original, que mai van seguir, volia barrejar reggae i canya. El que va sorgir en 10 anys de trajectòria continuada, va ser un grup que va acabar cantant majoritàriament en català. 
Musicalment, va sorgir, sense pensar-hi massa, un rock que barrejava el hard rock, el punk i el
hardcore californià. Les lletres es definien sobretot per una crítica social a base d’ironia i humor negre i les cançons per la rapidesa i canvis de ritme i molta melodia en les tornades. 
Sense ser un grup estrictament militant, es va convertir en habitual dels cartells de concerts reivindicatius, tant de l’esquerra independentista com dels moviments socials. Dues maquetes i dos discs van ser el fruit d’una dècada amb més de 200 concerts. Una reunió iniciada el 2019 i aturada pel coronavirus, ha estat repescada aquest 2025 per a fer alguns concerts que s’havien previst en aquell moment. Una revifada abans de l’últim espeternec.

Zombi Pujol és una comunitat d’arrossegats que ens trobem l’any 2012 provinents d’altres formacions com Budellam, Antidogmàtikss, Afganistan Yeyes, Culandra, o Perro Pachingo per dir quatre coses. Des d’aquell dia hem anat enregistrant les nostres cançons de protesta, joia i dansa nihilista i macabra. Hem tocat en una pila de tuguris, en alguns garatges i en un mogollón d’escenaris fets de palets mig podrits. No ens hem presentat a cap concurs però hem pensat que ara que ja tenim prop els 60 anys ens ve de gust provar-ho. Som de la Roca del Vallès i rodalies. A la primera formació hi havia el Nebur fent de guitarrista, però se’n va anar a Mèxic a enterrar garses sense ulls sota les piràmides asteques i vam agafar Edu que toca la pianola centrifugadora motriu. Fem música sanadora, reparadora i semicurativa. Portem la Mediocritat i el Putamerdisme per allà on passem. Marranisme de pati d’escola a tothora. Ballar i destruir és el títol de l’últim disc que hem editat aquest 2025 i deixa bastant clar amb qui esteu tractant.

The event is finished.

Date

nov. 22 2025
Expired!

Time

22:00

Cost

13,00€

Més informació

Comprar entrades

Etiquetes

EXHAURIDES

Localització

Atzavara Club
Ctra. Palamós, 266 - Sant Feliu de Guíxols
Atzavara Club

Organitzador

Atzavara Club
Comprar entrades
QR Code
Go to Top